خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی آلمان

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

خدمات شرکت ما توسط مشاورین و کارشنا سان مجرب و مسلط به زبانهای آلمانی، فارسی ، فرانسوی و انگلیسی ومتخصصین امور بین الملل به شما ارائه داده میشود و رضایت شما همواره برای ما حائز اهمییت میباشد.

خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی آلمان

شرکت مشاوره تجاری آریان با سالها سابقه موفق درزمینه خدمات تحصیلی و کاریابی (با موقعیت اقامت دائم و اشتغال پس از اتمام تحصیلات) در کشور آلمان و با دفتر مرکزی درآلمان, شهرهایدلبرگ، آماده ارائه خدمات بشرح زیر میباشد:

شرکت ما با در نظر گرفتن قانون تحصیلی آلمان قوانین ساختاری متناسب با آن و راه های کلی جهت در دست گرفتن فعالیت های تحصیلی شما در آلمان به شما ارائه میدهد.

تحصیل در دانشگاه های معتبر آلمان

– اخذ پذیرش تحصیلی درمقاطع کالج، لیسانس, فوق لیسانس، دکترا و فوق دکترا از دانشگاه و مراکز علمی معتبر و دولتی آلمان و مورد تایید وزارت علوم ایران. لازم به ذکر است که داشتن دیپلم (پیش دانشگاهی) وقبولی کنکوربرای تمام مقاطع تحصیلی اجباری است.

– اخذ پذیرش دکترا بدون نیاز بزبان آلمانی در بیشتر رشته های تحصیلی

– اخذ پذیرش دوره زبان آلمانی با دوره های کوتاه (فشرده) و بلند مدت از موسسه های معتبرآلمان

– اخذ پذیرش دوره زبان آلمانی در موسسه های زبان مورد قبول سفارت آلمان در تهران

– ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک تحصیلی و تاییدیه های شغلی توسط مترجم رسمی دادگستری آلمان در موسسه ما (پس از ارسال اصل مدارک به دفترمرکزی شرکت ما در آلمان)

-مشاوره درزمینه بورسیه های تحصیلی آلمان برای واجدین شرایط من جمله بورس د آ آ د  (DAAD (Deutscher Akademischer Auslandsdienst

مهاجرت تحصیلی آلمان

آیا به دنبال راهکاری برای اقامت و یا تجارت در اروپا و آلمان هستید ؟